Studentko, Studencie - potrzebujesz zaświadczenia, że:
- studiujesz,
- jesteś absolwentem,
- otrzymujesz świadczenia dla studentów (stypendia),
- o liczbie egzaminów w danym semestrze,
- lub do innych celów administracyjnych?
Co musisz zrobić?
Krok pierwszy:
pobierz WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA.
Krok drugi:
wypełnij i podpisz czytelnie powyższy wniosek.
Krok trzeci:
złóż wniosek osobiście w dziekanacie lub prześlij korespondencyjnie pocztą na adres dziekanatu lub zrób zdjęcie wypełnionego i podpisanego wniosku emailem na adres
Krok czwarty:
odbierz osobiście lub wyślemy na adres wskazany we wniosku.
UWAGA:
- zaświadczenie wydawane jest w terminie do siedmiu dni od daty dostarczenia wniosku o wydanie zaświadczenie (art. 217 § 3 KPA).
Uwaga - o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie 7 dni, Uczelnia zawiadamia wnioskodawcę, podając przyczyny zwłoki, i wskazuje nowy termin załatwienia sprawy.
- osoby, które posiadają bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelniony profilem zaufanym ePUAP mogą wysłać pocztą elektroniczną (poprzez aPUAP na stronie www.wspol.edu.pl).