Studentko, Studencie - potrzebujesz zaświadczenia, że:

- studiujesz,

- jesteś absolwentem,

- otrzymujesz świadczenia dla studentów (stypendia),

- o liczbie egzaminów w danym semestrze,

- lub do innych celów administracyjnych?

Co musisz zrobić?

Krok pierwszy:

pobierz WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA.

Krok drugi:

wypełnij i podpisz czytelnie powyższy wniosek.

Krok trzeci:

złóż wniosek osobiście w dziekanacie lub prześlij korespondencyjnie pocztą na adres dziekanatu lub zrób zdjęcie wypełnionego i podpisanego wniosku emailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Krok czwarty:

odbierz osobiście lub wyślemy na adres wskazany we wniosku.

UWAGA:

  • zaświadczenie wydawane jest w terminie do siedmiu dni od daty dostarczenia wniosku o wydanie zaświadczenie (art. 217 § 3 KPA).

Uwaga - o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie 7 dni, Uczelnia zawiadamia wnioskodawcę, podając przyczyny zwłoki, i wskazuje nowy termin załatwienia sprawy.

  • osoby, które posiadają bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelniony profilem zaufanym ePUAP mogą wysłać pocztą elektroniczną (poprzez aPUAP na stronie www.wspol.edu.pl).